Profesjonalne artykuły branżowe
Blog madrzepomagam.pl

Czy jednorazowe działania SEO wystarczą? Odpowiada Grupa TENSE z Poznania

Martyna Chmielewska 2018-11-26 0 komentarzy
Czy jednorazowe działania SEO wystarczą? Odpowiada Grupa TENSE z Poznania

Wielu ludzi myśli, że pozycjonowanie stron polega tylko na tym, aby strona wyświetlała się na czołowych miejscach w rankingu Google, ale tak naprawdę taki efekt można zagwarantować w stosunkowo krótkim czasie. Czy zatem można powiedzieć, że jednorazowe działania SEO wystarczą? To częste pytania klientów, na które odpowiada Grupa TENSE z Poznania.

Proces pozycjonowania, jednorazowy czy ciągły?

Specjaliści z poznańskiej agencji zauważają, że niejednokrotnie klientowi trudno jest wytłumaczyć, na czym polega usługa pozycjonowania stron. Dlaczego? Bardzo często jest tak, że klienci kojarzą pozycjonowanie strony z samą poprawą jej widoczności i pojawianiem się strony na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania Google. I owszem, taki efekt można osiągnąć dość szybko, jednak nie w ciągu tygodnia czy dwóch, jak tego oczekują najbardziej niecierpliwi klienci. Bo nawet jeśli jednorazowo strona osiągnie pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania, to bez podjęcia szeregu działań, strona nie utrzyma swojej pozycji i zaraz spadnie, w tym sensie pozycjonowanie jest procesem ciągłym, a do wszystkich tych, którzy obiecują efekty natychmiastowe, trzeba podchodzić ostrożnie, bo natychmiast, nie zawsze znaczy dobrze. Ma być trwale, tylko taki efekt będzie naprawdę satysfakcjonujący i zagwarantuje pełnię sukcesu, o czym przekonasz się najlepiej, wchodząc na stronę grupa-tense.pl, tam sprawdzisz, jakie pozytywne opinie Grupa TENSE otrzymała od osób, które zdecydowały się na długofalową współpracę z ową agencją SEO. W niektórych przypadkach jest to współpraca nawet kilkuletnia. Referencje jednak mówią same za siebie, taka współpraca ma sens i przynosi obu stronom wymierne korzyści.

Pozycjonowanie stron – oferta dla każdego!

Bardzo często ludziom się wydaje, że usługi pozycjonowania stron, są wykupywane tylko przez większe firmy i koncerny, zarządzające tylko dużymi serwisami internetowymi. Jednak to mit. O czym można się przekonać na wspomnianej wyżej stronie, gdzie dowiesz się, że poznańska firma przez wiele lat swojej działalności wypozycjonowała wiele witryn internetowych, zarówno małych, rodzinnych firm, jak i wielkich koncernów, także międzynarodowych. Z jednymi współpracowała kilka tygodni, z drugimi kilka miesięcy, a z innym nawet kilka lat. Jak podkreśla wielu klientów w swoich opiniach o tej agencji SEO, kluczem do dobrej i długiej współpracy jest elastyczność oferty i dobry kontakt z doradcą biznesowym, który umiał odpowiedzieć na wszystkie pytania i przekonał, że pozycjonowanie, to proces ciągły i wymaga czasu, bo wiadomo, że każdy chciałby widzieć efekty natychmiast.

Podstawowe etapy pozycjonowania.

Skoro tak ważne jest zrozumienie, że pozycjonowanie to proces ciągły, warto prześledzić, jak to wygląda krok po kroku i tak, do rozpoczęcia całego procesu potrzeba, aby pracownik agencji SEO razem z klientem przeanalizowali witrynę firmy klienta. Na tej postawie planowane są dalsze prace, takie jak:

  1. Wybór odpowiednich słów kluczowych większości osób się wydaje, że muszą to być słowa i frazy najbardziej typowe, związane z daną branżą, jednak jak zwracają uwagę specjaliści z poznańskiej firmy, nie zawsze tak jest, gdyż czasami na skutek różnych okoliczności coś powoduje, że zwiększa się ruch na danej stronie, ale nie poprawia się jej miejsce w rankingu Google. Dlatego ocena i dobór odpowiednich słów kluczowych zawsze powinna należeć do fachowca.
  2. Optymalizacja strony - jak już frazy kluczowe zostaną wybrane, trzeba przeprowadzić audyt SEO strony, umożliwi to sprawdzenie, czy we wcześniejszej budowie witryny nie było błędów, które uniemożliwiłyby efektywny proces pozycjonowania i osiągnięcie wysokiego miejsca w wyszukiwarce.
  3. Linkowanie - zdobywanie dużej ilości linków, które odsyłają na pozycjonowaną stronę, ale jak podkreślają specjaliści, nie wszystkie linki są takie same, a więc, aby dobrze prowadzić ten proces, potrzebne jest doświadczenie zdobyte w praktyce, nie wystarczy wiedza czysto teoretyczna zdobyta z książek albo z Internetu, intensywność linkowania nie może by, ani za duża, ani za mała, pozyskiwanie linków musi wyglądać naturalnie.
  4. Analiza wprowadzonych zmian - taką analizę zawsze warto robić, bo może się okazać, że będą potrzebne jakieś korekty, gdyż Google często przeprowadza zmiany w algorytmach, mających wpływ na wyniki wyszukiwania.

Co ważne, warto niektóre działania powtarzać cyklicznie i nie bać się wprowadzania zmian, np. we frazach kluczowych, pomoże to utrzymać stronę na wysokich miejscach w rankingu przez długi czas.

Podobał Ci się artykuł? Zostaw komentarz!